Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą. Pracuje jako psycholog szkolny i przedszkolny.
W ramach pracy zawodowej zajmuje się:
organizowaniem i prowadzeniem różnych form pomocy psychologicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
prowadzeniem grupowych zajęć psychoedukacyjnych i profilaktycznych;
prowadzeniem badań i działań diagnostycznych dotyczących uczniów, w tym, diagnozowaniem potencjalnych możliwości oraz wspomaganiem mocnych stron ucznia;
wspieraniem rodziców i nauczycieli w rozwiązywaniu problemów wychowawczych;
diagnozowaniem sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju ucznia oraz określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Nieustannie wzbogaca swój warsztat pracy uczestnicząc w międzynarodowych projektach, specjalistycznych konferencjach i szkoleniach.
Od siedmiu lat zajmuje się badaniami naukowo- rozwojowymi na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnościami w Burundi (Afryka Wschodnia).
W swojej pracy kieruje się Kodeksem Etyczno - Zawodowym Psychologa.
Prywatnie — szczęśliwa żona i spełniająca się mama.
Barbara Superson
Jest psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, trenerem (poziom 5. EQF – European Qualification Framework), absolwentką Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania Międzynarodowego w Ecole de Management w Strasburgu.
Obecnie kończy studia doktoranckie w Instytucie Psychologii Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie m.in. prowadzi zajęcia dla studentów Psychologii Stosowanej.
Międzynarodowego w Ecole de Management w Strasburgu.
Obecnie kończy studia doktoranckie w Instytucie Psychologii Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie m.in. prowadzi zajęcia dla studentów Psychologii Stosowanej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą. Pracuje jako psycholog szkolny i przedszkolny.
W ramach pracy zawodowej zajmuje się:
organizowaniem i prowadzeniem różnych form pomocy psychologicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
prowadzeniem grupowych zajęć psychoedukacyjnych i profilaktycznych;
prowadzeniem badań i działań diagnostycznych dotyczących uczniów, w tym, diagnozowaniem potencjalnych możliwości oraz wspomaganiem mocnych stron ucznia;
wspieraniem rodziców i nauczycieli w rozwiązywaniu problemów wychowawczych;
diagnozowaniem sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju ucznia oraz określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Nieustannie wzbogaca swój warsztat pracy uczestnicząc w międzynarodowych projektach, specjalistycznych konferencjach i szkoleniach.
Od siedmiu lat zajmuje się badaniami naukowo- rozwojowymi na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnościami w Burundi (Afryka Wschodnia).
W swojej pracy kieruje się Kodeksem Etyczno - Zawodowym Psychologa.
Prywatnie — szczęśliwa żona i spełniająca się mama.
Barbara Superson
Jest psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, trenerem (poziom 5. EQF – European Qualification Framework), absolwentką Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania