Kampania multimedialna do realizacji w czasie ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa.
Marta Jurek
doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog, terapeuta dziecięcy
Doświadczenie dydaktyczne i zawodowe:
Od wielu lat współpracuje naukowo i dydaktycznie z UJ w Krakowie, a także z Krakowskim Instytutem Rozwoju Edukacji w zakresie realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów psychologii oraz pedagogiki i dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dziećmi.
Ponadto jest pasjonatką literatury pięknej i sztuki filmowej oraz autorką wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych, a także bajek i opowiadań dla dzieci i młodzieży.
Zainteresowania naukowe:
kwestie kształtowania się podmiotowości u dzieci i młodzieży; analiza kontekstu komunikacji i dialogu edukacyjnego oraz wychowawczego; implikacje pedagogiczne zaburzeń w rozwoju i zachowaniu; problemy wczesnej interwencji terapeutycznej oraz rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością w kontekście społecznym; zaburzenia ze spektrum autyzmu – perspektywa rehabilitacji i terapii w ujęciu rozwojowym.
dr Marta Furman
Doktor Nauk Społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog, terapeuta dziecięcy.
Doświadczenie dydaktyczne i zawodowe:
Od wielu lat współpracuje naukowo i dydaktycznie z UJ w Krakowie, a także z Krakowskim Instytutem Rozwoju Edukacji w zakresie realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów psychologii oraz pedagogiki i dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej z dziećmi.
Ponadto jest pasjonatką literatury pięknej i sztuki filmowej oraz autorką wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych, a także bajek i opowiadań dla dzieci i młodzieży.
Zainteresowania naukowe:
kwestie kształtowania się podmiotowości u dzieci i młodzieży; analiza kontekstu komunikacji i dialogu edukacyjnego oraz wychowawczego; implikacje pedagogiczne zaburzeń w rozwoju i zachowaniu; problemy wczesnej interwencji terapeutycznej oraz rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością w kontekście społecznym; zaburzenia ze spektrum autyzmu – perspektywa rehabilitacji i terapii w ujęciu rozwojowym.